Doğumgünücocuuu

Doğumgünücocuuu

21 Ağustos 2014 Perşembe

Dünyanın en şanslı kardeşi..


Dünyanın en şansı kardeşi olarak bu yazıya başlarken sormam gereken bir şey olduğunu düşünüyorum o da neden benimle aynı ayda doğduğun. Hayır yani ağustosun önemi aile içinde Ezgi diye geçiyor kıskanıyorum ben seni. İnsanın senin gibi güzel mi güzel başarılı mı başarılı bir ablası olursa o insan dünyaya gözlerini açtığı zaman zaten şanslı doğmuş olur!

 Kimin benim kadar güzel ve sıkıştığı her anda onlardan akıl alabileceği iki meleği var ki ? Kimsenin tabii ki de. 
Sen iyi ki varsın çünkü her zaman istediğimde dertlerimi sıkıntılarımı sevinçlerimi veya üzüntülerimi paylaşabileceğim bir omuz var bu dünyada. 

Sen iyi ki benim ablamsın çünkü her saniye özleyebileceğim, sevebileceğim ‘’ Ezgi’’ adı aklıma geldiği anda bile mutluluktan gülümseyebileceğim biri var hayatımda. 

Ve sen iyi ki doğdun iyi ki benimlesin, bizimlesin. Hayatında ne arzu edersen seninle olsun doğum günün kutlu olsun.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder